تبلیغات در واتساپ | بررسی روش‌های تبلیغات | معرفی ابزار و ارائه راهکار

در این مقاله می‌خواهیم توضیحاتی کامل و جامع درباره روش‌های تبلیغات در واتساپ، ابزارهای تبلیغاتی و راهکارها را در اختیار شما قرار دهیم.
مقاله کمی طولانی است، برای راحتی کار شما تمامی مطالب را در قالب یک پست کامل قرار داده‌ایم.
سعی کنید تمامی مطالب را با دقت مطالعه کنید، نکات و راهکارهای ذکر شده به شما کمک می‌کند تا هزینه کمتری برای بازاریابی و تبلیغات در واتساپ بپردازید و بازدهی بالاتری داشته باشید.

در ادامه درباره موضوعات زیر به تفضیل بحث می‌شود:

تبلیغات در واتساپ
چرا تبلیغات در پیام‌رسان واتساپ؟

چرا تبلیغات در پیام‌رسان واتساپ؟

اولین سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید، این است که چرا باید کسب‌وکارتان را در واتساپ تبلیغ کنید؟ چرا به جای تلگرام و اینستاگرام باید واتساپ را انتخاب کنید؟
در ادامه به پاسخ این دو سوال می‌پردازیم.
پیام‌رسان واتسپ (whats app) که در بین ایرانی‌ها با نام واتساپ شناخته می‌شود، محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین پیام‌رسان در ایران است.
تقریبا هرکسی که گوشی موبایل هوشمند دارد، از این پیام‌رسان استفاده می‌کند، که همین مساله باعث می‌شود که واتساپ به ابزاری پربازده برای تبلیغات و بازاریابی تبدیل شود.
واتساپ نسبت به دیگر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی معایب و محاسنی دارد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

معایب و مزایای واتساپ

در ابتدا به مزایای واتساپ می‌پردازیم. (توجه داشته باشید که مزایا و معایب بسیار زیاد هستند و اگر بخواهیم تک‌تک آنها را توضیح دهیم حجم مقاله بسیار زیاد می‌شود، بنابراین مهم‌ترین و کلیدی‌ترین نکات را بررسی می‌کنیم.)

واتساپ بیشترین تعداد کاربر فعال ایرانی را در بین پیام‌رسان‌ها دارد و مسلما وقتی که تعداد کاربران این اپلیکیشن بیشتر باشند، بازدهی تبلیغات در آن بیشتر است.
ارسال پیام در واتساپ رایگان است و می‌تواند جایگزین ارسال پیامک باشد. بررسی‌ها و تجربه نشان داده‌ است که بازدهی تبلیغات در واتساپ چندین برابر تبلیغات‌ پیامکی است و هیچ هزینه‌ای هم ندارد، از این‌ رو تبلیغات واتساپی می‌تواند بعضی وقت‌ها جایگزین خوبی برای تبلیغات پیامکی باشد.
یکی از مزایایی که خیلی مهم است و باعث می‌شود که بازدهی تبلیغات در واتساپ بیشتر از تلگرام و اینستاگرام باشد این‌است که، واتساپ تعداد اکانت‌های فیک (قلابی) کمتری دارد پس خیالتان راحت است که کلاه سرتان نمی‌رود.
وقتی در تلگرام تبلیغ می‌کنید به احتمال خیلی زیاد بیشتر اعضای کانال‌ها و گروه‌ها فیک و ربات هستند و اکثر بازدید‌ها توسط ربات‌ها انجام می‌شوند به همین دلیل است که بازدهی بسیار پایینی دارد.
حتما برای شما هم پیش‌آمده است که، چند صد هزار بازدید تلگرامی برای محتوای تبلیغاتیتان خریده‌اید ولی بازدهی آن بسیار کم بوده است، به‌طوریکه بعد از صد‌ها هزار بازدید کمتر از پنجاه نفر سراغ شما آمده‌اند.
این اتفاقات وقتی در تلگرام یا اینستاگرام تبلیغات می‌کنید بسیار پیش می‌آید که دلیل آن ربات‌ها و اکانت‌های فیک است‌.
در واتساپ خبری از این ربات‌ها و اکانت‌های فیک در این حجم و تعداد نیست و خیالتان راحت است که تبلیغاتتان توسط افراد حقیقی بازدید می‌خورد.

معایب و مزایای واتس اپ
معایب و مزایای واتساپ

هر پیام‌رسان و شبکه اجتماعی معایبی هم دارد و واتساپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. واتساپ نیز معایبی دارد که مهم‌ترین عیب‌های آن این است که:

  • محدودیت‌هایی دارد که بعضی وقت‌ها مانع انجام سریع تبلیغات می‌شود.
  • واتساپ اطلاعات کمی درباره روند تبلیغات در اختیار شما می‌گذارد.

محدودیت‌های واتساپ بیشتر وقت‌ها مانع تبلیغات گسترده و ارسال انبوه پیام در واتساپ می‌شود، که این قضیه اصلا جای نگرانی ندارد، چراکه در ادامه به شما راهکار‌ها و ابزار‌هایی معرفی می‌کنیم تا به راحتی بتوانید این محدودیت‌هارا برطرف کنید.
مساله دوم این است که واتساپ اطلاعات کامل و دقیقی در اختیار شما قرار نمی‌دهد، یعنی شما نمی‌فهمید که محتوای تبلیغاتیتان چندبار دیده‌شده است یا چه تعداد بر روی آن کلیک شده‌است، همین مساله سفارش تبلیغات را سخت می‌کند.
معمولا مبنای تبلیغات در دیگر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی بر‌اساس تعداد بازدید و کلیک است ولی در واتساپ چنین نیست و مبنای تبلیغات بر اساس ارسال در تعداد گروه‌ها، تعداد پیام‌های خصوصی (پی‌وی) ارسال شده و تعداد بازدید‌های استاتوس (استوری واتساپ یا وضیعیت واتساپ) است.
در بخش‌های مقاله بعدی به بررسی کامل محدودیت‌های واتساپ و روش‌های تبلیغات در واتساپ می‌پردازیم.

بررسی محدودیت‌های واتساپ
پیام‌رسان واتسپ یا همان واتساپ محدودیت‌های زیادی دارد که این محدودیت‌ها بیشتر وقت‌ها مانع انجام تبلیغات گسترده و ارسال انبوه پیام در واتساپ می‌شود.
در ادامه به بررسی این محدودیت‌ها می‌پردازیم.

محدودیت ارسال پیام انبوه در واتساپ

مهم‌ترین محدودیتی که مانع تبلیغات می‌شود این است که نمی‌توان پیام انبوه ارسال کرد یا یک پیام را هم‌زمان در صد‌ها گروه فوروارد (ارسال) کرد.
وقتی می‌خواهید پیامی را در گروه‌هایتان فروارد کنید، بیشتر از پنج گروه را نمی‌توانید انتخاب کنید، یعنی در هر سری فقط می‌توانید پیامتان را در پنج گروه ارسال کنید.
فرض کنید هزارتا گروه دارید و می‌خواهید پیامتان را در همه گروه‌ها ارسال کنید، مجبور هستید این پیام را در دویست نوبت ارسال کنید که بسیار سخت و زمان‌بر است.
توجه: ما برای همه این محدودیت‌ها راهکار‌ داریم و در ادامه آن‌ها را در اختیار شما می‌گذاریم، پس جای نگرانی نیست.
اگر بخواهید به صورت خصوصی (پی‌وی) پیام ارسال کنید، دوباره با محدودیت مواجه هستید و اکر قصد ارسال انبوه پیام خصوصی داشته‌ باشید، به سرعت اکانتتان از سمت واتساپ مسدود (بلاک) می‌شود.
پس با این تفاسیر برای ارسال انبوه پیام در واتساپ چه در گروه‌ها چه در پی‌وی لا محدودیت‌های فراوانی مواجه هستید.

محدودیت مدیریت اکانت
در بیشتر پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام به راحتی می‌توانید روی یک گوشی چند اکانت فعال داشته باشید ولی واتساپ به شما چنین اجازه‌ای نمی‌دهد و برای مدیریت چندین اکانت بر روی یک گوشی مجبور هستید چند تا اپلیکیشن واتساپ بر روی گوشی‌تان نصب کنید (منظور نسخه‌های غیر رسمی مانند یو‌واتساپ، جی‌بی واتساپ ‌… است) یا از اپلیکیشن‌های کلونر استفاده کنید که دردسر زیادی دارد.

محدودیت ارسال پیام انبوه در واتساپ
محدودیت‌های واتساپ

دیگر محدودیت‌های واتساپ

همانطور که پیش‌تر گفتیم هر پیام‌رسانی محدودیت‌هایی دارد و واتساپ هم محدودیت‌های زیادی دارد، مانند محدودیت در حجم فایل‌های ارسالی، محدودیت در فرمت فایل‌های ارسالی و… ، ولی مهم‌ترین محدودیت‌های واتساپ که مانع تبلیغات می‌شود، محدودیت ارسال پیام انبوه و محدودیت مدیریت اکانت‌ها است.

روش‌های تبلیغات، بازاریابی و فروش در واتساپ

روش‌های تبلیغات، بازاریابی و فروش در واتساپ

تبلیغات در واتساپ عمدتا به سه روش انجام می‌شود، این روش‌ها عبارتند از:

ارسال پیام خصوصی (pv)
ارسال پیام در گروه‌ها
تبلیغات استاتوس (وضعیت واتساپ)

در ادامه به بررسی و توضیح هرکدام می‌پردازیم.

ارسال انبوه و یکجا پیام تبلیغاتی در گروه های واتساپ

ارسال انبوه پیام خصوصی (پی‌وی) در واتساپ

یکی از پربازده‌ترین روش‌های تبلیغات در واتساپ، ارسال انبوه پیام خصوصی در واتساپ است. این روش می‌تواند جایگزین خوبی برای تبلیغات پیامکی (اس‌ام‌اس) باشد و در اکثر مواقع به مراتب از پیامک بهتر، پربازده‌تر و ارزان‌تر است.
برای ارسال پیام خصوصی به صورت انبوه و یکجا لازم است که شماره تلفن افراد (یا به اصطلاح بانک شماره تلفن) را داشته باشید.
ارسال پیام خصوصی در واتساپ بسیار به صرفه‌تر از پیامک است و لازم نیست برای هر پیام مبلغی بپردازید، همچنین بازدهی آن بسیار بیشتر است، چراکه اکثر افراد پیامک‌های تبلیغاتی را نگاه نمی‌کنند و حتی بعضی‌ها پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند.
اکثر افراد پیام‌های واتساپ را چک می‌کنند به طوریکه طبق بررسی‌های انجام شده بالای نود درصد این پیام‌ها خوانده می‌شوند.
همچنین در تبلیغات واتساپی با محدودیت حجم پیام و نوع پیام مواجه نیستید و می‌توانید متن‌های طولانی و محتوا با فرمت‌های مختلف مانند ویس، عکس فیلم و… ارسال کنید.
در واتساپ می‌توانید بررسی کنید که چه کسانی پیام‌های شمارا خوانده‌اند، که چنین چیزی در تبلیغات پیامکی دشوار و گاهی اوقات غیرممکن است.

ارسال انبوه پیام خصوصی در واتساپ کار مشکل و زمان‌بری است ولی اگر از ابزارهای مناسب استفاده کنید در کمتر از یک‌ساعت می‌توانید بدون محدودیت هزاران پیام خصوصی به صورت یکجا ارسال کنید.
در بخش‌های بعدی درباره این ابزار‌ها بیشتر توضیح می‌دهیم.

تبلیغات، بازاریابی و فروش در واتساپ

ارسال انبوه و یکجا پیام تبلیغاتی در گروه های واتساپ

تبلیغات در گروه‌های واتساپ بازده کمتری نسبت به ارسال انبوه پیام خصوصی دارد ولی دردسر ارسال پیام در گروه‌ها کمتر است و راحت‌تر می‌توان تبلیغات را به عده زیادی نشان داد.
برای ارسال انبوه پیام در گروه‌ها نیازی به شماره تلفن افراد نیست، البته نیاز به لینک عضویت گروه‌ها هست ولی باید توجه داشته باشید که تهیه لینک گروه‌ها آسان‌تر از تهیه شماره تماس است.
گروه‌های واتساپ می‌توانند تا ۲۵۶ عضو داشته باشند پس مسلما هنگام ارسال پیام تبلیغاتی در هزار گروه افراد بیشتری تبلیغاتتان را می‌بینند نسبت به زمانی که پیامتان را برای هزار نفر ارسال می‌کنید!!!
یک نکته‌ای که باید همیشه به آن توجه داشته‌باشید این است که تبلیغاتتان را در هر گروهی ارسال نکنید، بعضی گروه‌ها قوانین خاص خودشان را دارند و اگر تبلیغات کنید، اکانتتان را مسدود و گزارش می‌کنند.

توجه: نگران تهیه لینک عضویت گروه‌های تبلیغات آزاد و خرید‌وفروش نباشید، ما در هنگام خرید ربات و نرم‌افزار تبلیغاتی چندین هزار لینک را به صورت رایگان به شما هدیه می‌دهیم.

توجه داشته باشید که بدون کمک نرم‌افزارهای کمکی و ربات‌های واتساپ، تبلیغات گسترده و ارسال انبوه پیام در واتساپ تقریبا غیر ممکن است. ما این ابزار‌ها را تهیه کردیم و می‌توانیم در اختیار شما قرار دهیم، برای تهیه این نرم‌افزار‌ها و ربات‌ها بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

پیام تبلیغاتی در گروه های واتساپ

تبلیغات استاتوس (وضعیت واتساپ)

بهترین و پربازده‌ترین روش تبلیغات در واتساپ، تبلیغات در وضعیت واتساپ است.
استاتوس واتساپ که با اسامی «استاتیوس»، «وضعیت واتساپ» و «استوری واتساپ» شناخته می‌شود، بازدهی زیادی دارد و همچنین مشخص می‌شود که حدودا چند نفر بازدید کرده‌اند. برای این می‌گوییم حدودا چون ممکن است بعضی‌ها از نسخه‌های غیر رسمی واتساپ استفاده کنند و بازدید‌های خودشان را مخفی کنند.
تبلیغات در وضعیت واتساپ دشواری‌های زیادی دارد، چراکه هرکسی نمی‌تواند وضعیت را ببیند و فقط کسانی که در دفتر تلفنتان باشند می‌توانند وضعیت شما را مشاهده کنند، پس باید حتما دفترچه تلفن موبایلتان مخاطبان زیادی داشته باشد تا تبلیغات بازدهی مطلوبی داشته باشد.
افراد زیادی هستند که وضعیت استوری آنها هزاران بازدیدکننده دارد، بهترین کار این است که از این افراد تبلیغ بخرید.
این افراد را به راحتی می‌توانید در گروه‌های تبلیغاتی پیدا کنید، حتی می‌توانید در گروه‌ها آگهی بزنید و افرادی که تبلیغات وضعیت واتساپ انجام می‌دهند را پیدا کنید.

تبلیغات استاتوس (وضعیت واتساپ)
معرفی راهکار‌ها و ابزارهای تبلیغاتی

معرفی راهکار‌ها و ابزارهای تبلیغاتی

تا اینجای کار با محدودیت‌ها و روش‌های تبلیغات در واتساپ آشنا شدید، در این بخش قصد داریم ابزار‌ها و راهکار‌های تبلیغاتی را بررسی کنیم.
برای رفع محدودیت‌های واتساپ لازم است که ابزار‌هایی کمک بگیریم، این ابزارها به دو بخش تقسیم می‌شوند.

نسخه‌های غیر رسمی واتساپ
نرم‌افزارهای کمکی (ربات) واتساپ

در ادامه به بررسی هرکدام می‌پردازیم.

نسخه های غیر رسمی واتساپ

رایج‌ترین راه برطرف کردن بعضی از محدودیت‌های واتساپ، استفاده از نسخه‌های غیر رسمی واتساپ است.
واتساپ نیز مانند تلگرام نسخه‌های غیر رسمی زیادی دارد، که این نسخه‌ها ویژگی‌ها و ابزار‌های خاصی درون خود دارند.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نسخه‌های غیر رسمی این است که محدودیت ارسال پیام به گروه‌ها و مخاطبان را از ۵ به ۲۵۰ می‌رساند، یعنی با این نسخه‌های غیر رسمی می‌توانید هم زمان پیامتان را به ۲۵۰ نفر یا گروه ارسال کنید.
این نسخه‌های غیر رسمی به این دلیل محبوبیت فراوانی دارند که رایگان هستند و لازم نیست هزینه‌ای بپردازید ولی خب بدی‌هایی هم دارند، مثلا ارسال پیام به ۲۵۰ گروه باز هم زمان‌بر است چون باید گروه‌ها را تک تک انتخاب کنید.
همچنین این نسخه‌های غیر رسمی فضای زیادی از گوشی را اشغال می‌کنند، چون برای اهداف تبلیغاتی استفاده می‌شوند لازم است که در  هزاران گروه عضو شوید و روزانه چندین میلیون پیام در تلفن شما ذخیره می‌شود که باعث آسیب رساندن به گوشی و پرشدن سریع حافظه می‌شود.
پس اگر قصد دارید که تبلیغات گسترده انجام دهید و به صورت مداوم و همیشگی این کار را انجام دهید، استفاده از این نسخه‌های غیر رسمی اصلا پیشنهاد نمی‌شود.
محبوب‌ترین و کاراترین نسخه‌های غیر رسمی واتساپ عبارتند از:

یو واتساپ (yowhats app)
جی بی واتساپ (GB Whats app)

نسخه‌های دیگری نیز هستند ولی این دو نسخه محبوب‌ترین آنها هستند و نسخه‌های فارسی آنها نیز در دسترس است. همچنین این دو اپلیکیشن مدام آپدیت میشوند و همراه با نسخه اصلی واتساپ سازگار هستند.

نسخه های غیر رسمی واتساپ

نرم‌افزارهای کمکی (ربات) واتساپ

اگر قصد دارید که تبلیغات گسترده انجام دهید و روزانه هزاران پیام به صورت یکجا و انبوه ارسال کنید، پیشنهاد ما این است که از ربات‌ها و نرم‌افزار‌های تحت ویندوز واتساپ استفاده کنید.
این ربات‌ها بسیار سریع و کاربردی هستند و همه کار را به صورت خودکار انجام می‌دهند و لازم نیست شما وقتی صرف تبلیغات کنید.
این نرم‌افزار‌ها بر روی کامپیوتر نصب می‌شوند پس فشاری بر روی گوشی موبایلتان نیست، همچنین این ربات‌ها تقرببا تمامی محدودیت‌های واتساپ را برطرف می‌کنند.
به راحتی با چند کلیک در هزاران گروه عضو می‌شوید و پیام‌های تبلیغاتیتان را ارسال می‌کنید.
به راحتی شماره تلفن اعضای گروه را با یک کلیک ذخیره می‌کنید و در قالب یک فایل دریافت می‌کنید.
به راحتی صد‌ها هزار پیام خصوصی به صورت انبوه و یکجا ارسال می‌کنید بدون آنکه بلاک شوید و یا مشکلی پیش بیاید و بسیاری قابلیت‌های دیگر که به راحتی به شما در تبلیغات و بازاریابی کمک می‌کند.

توصیه: برای اطلاعات بیشتر ار ربات‌ها مقاله‌ زیر را مطالعه نمایید:

بررسی ویژگی‌های ربات‌های واتساپ

بررسی ویژگی‌های ربات‌های واتساپ

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا همه از ربات‌های واتساپ برای تبلیغاتشان استفاده نمی‌کنند؟
دلیل عمده آن این است که این ربات‌ها غیر رایگان هستند و برای تهیه آنها باید هزینه پرداخته شود.
عده زیادی از وجود این نرم‌افزارها و ربات‌ها بی‌خبر هستند و نمی‌دانند چنین ابزار‌هایی وجود دارد.
یکی دیگر از دلایل این است که ربات‌های زیادی در بازار است و اکثر آنها غیر استاندارد هستند و کارایی کمی دارند، بسیاری از افراد این ربات‌های بی‌کیفیت را می‌خرند و وقتی می‌بینند که کارایی ندارد، کلا بی‌خیال ربات می‌شوند.
توصیه ما این است که در هنگام تهیه این نرم‌افزارها و ربات‌ها، همیشه سعی کنید نرم‌افزارهای خارجی و بین‌المللی را تهیه کنید، نسخه‌های داخلی و ایرانی نیز وجود دارند که معمولا مشکلات و باگ‌های فراوانی دارند و همچنین کارایی آنها کمتر از نمونه‌های خارجی و بین‌المللی هست.
در هنگام تهیه ربات توجه داشته باشید که نسخه اورجینال و دارای لایسنس را تهیه کنید.
معمولا نسخه‌های کرک شده نیز در بازار هست و حتی به صورت رایگان هم در دسترس هستند که کارایی ندارند و اسراف وقت و پول هستند.

تعرفه تبلیغات در واتساپ

تعرفه تبلیغات در واتساپ، به نوع تبلیغات و شخص یا شرکتی که تبلیغات را از آن می‌خرید بستگی دارد.
در ادامه حداقل تعرفه تبلیغات در واتساپ را بررسی می‌کنیم.

برای تبلیغات در گروه‌ها معمولا دو فاکتور اهمیت دارند، تعداد گروه‌ها و تعداد ارسال پیام. منظور از تعداد ارسال پیام این است که پیامتان چند بار در گروه‌ها ارسال شود.
حداقل تعرفه این نوع تبلیغات، به ازای هر بار ارسال پیام در صد گروه هشت تا ده هزار تومان است. توجه داشته باشید که مبلغ گفته شده حداقل است و گاها هزینه ممکن است تا چند برابر هم شود که بستگی به فرد یا شرکتی دارد که تبلیغات را انجام می‌دهد، در واقع هر مبلغی که دوست داشته باشد می‌گوید و نرخ ثابتی ندارد!!!

ارسال پیام خصوصی معمولا گرون‌ترین نوع تبلیغات است، اگر یک جستجوی ساده در گوگل انجام دهید، می‌بینید که سایت‌های زیادی تبلیغات ارسال انبوه پیام خصوصی دارند که هزینه آنها به شدت سنگین است . برای ارسال ده هزار پیام خصوصی چندین میلیون باید هزینه کنید.
معمولا هزینه ارسال پیام خصوصی از دویست تومان به ازای هر پیام شروع می‌شود و گاها تا پنح‌هزار تومان به ازای هر پیام می‌رسد که مبلغ بسیار زیادی است.
هزینه دومیلیون تومان برای هزارتا پیام هزینه سنگینی است و برای هر کسب‌وکاری صرفه اقتصادی ندارد که چنین هزینه‌هایی بپردازد.
پیشنهاد ما این است که خودتان ربات و بانک شماره تلفن تهیه کنید و به صورت رایگان و بدون محدودیت برای کسب‌وکارتان تبلیغ کنید، حتی می‌توانید خدمات تبلیغات را برای دیگران نیز انجام دهید و کسب درامد کنید. اگر وقت کافی برای رسیدگی به تبلیغات ندارید، می‌توانید یک نفر را استخدام کنید تا به کمک ربات تبلیغاتتان را انجام دهد. اینطوری بسیار به صرفه‌تر است و هزینه تبلیغات به شدت کاهش می‌یابد.

هزینه و تعرفه تبلیغات وضعیت واتساپ یا همان استاتوس مشخص نیست و بستگی به شخصی که تبلیغات را انجام می‌دهد دارد.
معمولا برای این تبلیغات از ده هزار تومن تا چندصد هزار تومان هزینه دریافت می‌کنند.
بیشترین هزینه‌ای که برای این نوع تبلیغات تاحالا دیده‌ایم، مبلغ صد هزار‌تومان برای سه تا وضعیت بوده‌، لازم به ذکر است که وضعیت واتساپ این فرد بین هفت تا هفت هزار و پانصد بازدید داشت!

اگر دوست دارید تبلیغاتتان را خودتان انجام دهید و هزینه‌های گزاف برای تبلیغات در واتساپ نپردازید، می‌توانید از طریق فروشگاه وبسایت ربات موردنظرتان را پیدا و خریداری کنید.

هدیه ویژه: ما به عنوان هدیه لینک چندین هزار گروه تبلیغات آزاد و تجاری را در اختیار شما قرار می‌دهیم. این لینک‌ها مرتبا به‌روزرسانی می‌شوند و خیالتان راحت باشد که لینک‌ها سالم هستند و کمک زیادی به شما می‌کنند.

WeCreativez WhatsApp Support
با کمال میل آماده پاسخگویی به سوالات شما هستم.
? سلام، چطور می‌تونم کمکتون کنم؟